پاسخ آزاده نامداری به سوال جنسی یک زن (+عکس)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 4 ارديبهشت 1394
بازدید : 1059
نویسنده : reza
آزاده نامداری مجری تلویزیون

آزاده نامداری مجری تلویزیون ایران که این روزها در مجله سیب سبز ستونی ثابت دارد و در قالب روانشناس و مشاور خانواده به خانم‌ها و آقایان مشاوره می‌دهد، وقتی مقابل سوال یک خانم درباره اینکه همسرش فیلم‌های غیر اخلاقی می‌بیند قرار گرفت، اینگونه پاسخ داد:

سوال: سلام خانم نامداری، من ازتون راهنمایی می‌خواستم. 2ساله ازدواج کردم و از روز اول متوجه شدم شوهرم فیلم‌های پورنو می‌بینه و خود ارضایی می‌کنه. رابطه ما خیلی کمه، به صورتی که هر 10 روز یک بار رابطه جنسی داریم. ازتون ممنون می‌شم بهم کمک کنید.

پاسخ آزاده نامداری: این موضوع بسیار دردناکی برای خانم‌هاست و متاسفانه باید بگویم که شیوع آن در جامعه کم هم نیست، مشکل فیلم‌هایی از این دسته، تصنعی بودن آن و فضای فانتزی حاکم بر آن است که با رنگ و نور بسیار تزئین شده و فرهنگ‌ها با زندگی واقعی فاصله دارد و آقایانی که بطور دائم این فیلم‌ها را تماشا می‌کنند از روابط جنسی واقعی لذت نمی‌برند و گاهی هم از آن فرار می‌کنند. من به این خانم توصیه می‌کنم درباره این موضوع بدون جنگجال و کاملاً با آرامش با همسرش صحبت کند. خانم باید بفهمد که آیا این یک اعتیاد کهنه و قدیمی در آقاست و قبل از ازدواج هم بوده یا نه یک تفریح جدید است، نباید خانم طوری خصمانه برخورد کند که آقا را بیشتر به آن سمت سوق بدهد البته بهتر است موضوع را از منظر دیگری هم ببینیم. شاید در نحوه پوشش، آرامش و رفتارهای جنسی خانم مسئله‌ای باشد که باید حین گفت و گو با آقا به آن رسید. در کل آقایانی که پای این فیلم‌ها می‌نشینند و خود ارضایی می‌کنند اغلب؛ نه همیشه، با یک احساس گناه زندگی می‌کنند. باید یا آرامش با همسرتان گفت و گو کرده و او را به سمت خودتان جذب کنید.

جواب-آزاده-نامداری-به-سوال-جنسی-یک-زن

منبع » پاسخ آزاده نامداری به سوال جنسی یک زن (+عکس)





:: برچسب‌ها: پیچ مشکلات جنسی,خودارضایی و مبارزه با خود ارضایی , سوال جنسی آزاده نامداری , روانشناسی آزاده نامداری , آزاده نامداری در مجله سیب سبز , سوالات جنسی زنان , سوال جنسی یک زن از آزاده نامداری ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگترین پرتال سرگرمی تفریحی .:theft:.عـکس|عاشق




آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

مشاهده و دریافت کد
Future Google PR for theft.loxblog.com - 3.40

RSS

Powered By
loxblog.Com